Friday 1 November 2013

My 21st Birthday (30/10/1992)

"Assalamualaikum...mak doakan semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat...meningkat umur dah pada pada hari nie. 21 tahun dah kan..." -mak-

"Assalamualaikum...abah sentiasa doakan agar semua anak-anak abah berjaya dan bahagia dalam kehidupan dunia dan akhirat...harapan abah sempena hari lahir kakcik hari nie...kakcik terus tabah dalam mencari keredhaan Allah, jadikan ilmu agama yang dianugerahkan Allah sebagai pelita petunjuk yang sejelas-jelasnya dan bimbinglah ahli keluarga dan saudara Islam mengikuti cahaya keredhaan Allah...wassalam..." 
-abah-

Tiada yang lebih indah menyerikan hari ini melainkan doa dari mak abah. Terima kasih sebab ingat birthday kakcik hari nih. ^__^

For all my friends...yang wish birthday ira hari nie. Thanks so much yea. Sebenarnya...tu la hadiah tak ternilai bagi ira. Bukan hadiah yang ira pinta tapi sekadar ucapan dan doa korang. Just as simple as "Happy Birthday" you'll make me smile all the day. 

To my dearest friends...Nisa', Dilla, Chah...thanks jadik antara yang first wish my birthday. You make me smile for whole night melayan telatah korang. Kecoh tak terkata even just in fb. Kalau jumpa lagi tak dapat nak dibayangkan macam mana kecohnya korang kan. 

 tengah-tengah malam korang bleh search benda2 cenggini eh. mengidam ira dibuatnya

And...JMT......korang memang full of surprise. You make me cry on my precious day. Really thankful for the cake and that sweet video. (errr...nak share video macam x proper. kakyong la nih. asal bleh start video ngan gambar ira tido ntah. ish3...)

oreo cheese cake!! ^_^
thanks for this surprise and buat ira nangis...
nasib x banjir dewan kuliah ni tau...T_T
thanks to my bestie for this present. really appreciate it...
it was nice with my name on that...^_^

haaa...hat nie sir yang share it to me. Thank you sir!! hehe...dah macam budak sekolah. Thank you sir for sponsoring my breakfast this week. Thank you for teaching me this week. And also...help me with my translation assignment. 

ya Allah...
berkatilah usiaku dan kehidupanku
peliharalah aku agar tidak terpesong dari landasanMu
jadikanlah aku hambaMu yang sentiasa brsyukur
atas segala nikmat yang telah Engkau berikan
tabahkanlah hatiku dalam menghadapi dugaan yang Kau tetapkan
kurniakan aku kesabaran berdepan dengan pancaroba
detik demi detik yang berlalu mendewasakan aku
pengalaman itu mematangkan aku
semoga setiap yang berlalu itu menjadi pengajaran buatku
bimbinglah aku ke jalanMu
pimpinlah aku agar tidak jatuh
andai aku tersungkur
kurniakanlah secebis kekuatan 
untuk aku terus melangkah

No comments:

Post a Comment