Saturday 9 November 2013

assignment oh assignment

Baru pagi tadi ira sampai balik ukm. hmmm...sampai-sampai terus kusut fikiran fikir assignment yang tak jugak setel. Ira...!!! What are you doing for this whole time..?? Kakak ira pun tanya hari tu..."awat qeja kakcik banyak sangat?" tak tau la kak...keje bila dah bertimbun mana yang dah siap pun tak perasan. dah tak nampak yang dah siap. dok nampak yang bertimbun tu je. Pagi nie...after a week I got to land on my bed again. huh...seminggu kat rumah tak merasa tidur dalam bilik langsung. Seminggu ira jadikan hall tu as my room. Usah ditanya apa yang ira buat and why I'm sleeping at the hall. Sepatutnya hari nie I spent my time at the library but I'm sorry...I just can't. Ira need time for myself. Better Ira stay kat bilik so that I can do my work without any stress. Seriously...I'm not the one who can stay longer with the studying environment like library. Sebelum nie ira gagahkan diri je pegi library walaupun hati nie berat sebab ira fikir maybe ira can finish up everything there. yea...truhtfully sikit sebanyak keje ira setel jugak if ira stay kat library but its too tired to be there and one thing yang buat ira malas nak pegi library sebab I'm not free like at my own room. 

before
after
fuh...tenggelam wall paper ira dengan stick note nih. err...nie before deleting my work which have done. At least...my psychology journal translation has done. Same goes to latihan tajwid. Muamalat jinayat's presentation on Thursday. The others...I'Allah will delete it one by one soon.

owh ye...one more!!
"sentiasa semangat dan merelakan diri berjuang 
dan sentiasa berada di barisan hadapan 
dalam apa saja yang diperjuangkan!!!"

Is it..?? look yea...my wall paper desktop dah full dengan stick note and everything there. Nanti ira fikirkan kat mana nak letak this 'kata-kata semangat' eh. hehe.. =P

My final exam is also around the corner. Jadual exam dah keluar dah but those assignment... =(
Revision and everything huh...by the way my promise not to take caffeine will be end. Sorry yea...I'm really craving for coffee and I promise not to take it just until study week right..? (>.<)

exam's schedule

No comments:

Post a Comment