Monday 16 December 2013

Birthday Girl --> Aishah Sanusi


HAPPY BIRTHDAY...!!
Susah betul nak caghi gambaQ hg ni tau dak..?? huhu...nasib la birthday girl fobia dengan camera. hape nak buat. Jadik la macam aku dengan Dilla yang pantang nampak camera kan sonang. Nisa'...! toksah dok senyum-senyum sangat sebab hg pun 2x5 ja fobia dengan camera. haaaa....kan dah lari aim sebenaQ aku nak menulih nie. 

To my beloved friend...Nur Aishah binti Sanusi. Happy Birthday dear...! May Allah ease your journey. Nak tau dak...hg la sahabat yang sentiasa buat aku tersenyum dan tertawa. Dalam sedih...aku mampu tersenyum. Dalam tangis...aku mampu tertawa. Hg jugak la sahabat yang sentiasa merapu merepek buat aku, Dilla dan Nisa' tersenyum bila masing-masing stress dengan macam-macam benda. Paling penting...! hg la jugak sahabat yang paling banyak berahsia tapi kalau bab korek rahsia orang...hg la yang paling expert. Kalah spy professional. Sampai ke lubuk hati paling dalam hg gali. haish....

nah Qeta sebijik! nak sangat hadiah Qeta kn..?? this is my dream car tahu..?! hehe
pantang nampak range rover kat jalan memang berangan tak sudah la
 chah!! pilih satu ja tau. hat satu lagi bagi kat aku

jom buat bilik camnie! amek sorang satu site. aku cup hat atas tu dengan Dilla.
hampa dua tinggi melayut dok kat bawah diam-diam. haha...
Kalau bab berangan masing-masing tak mau mengalah. Angan-angan yang paling aku ingat...if kita berkesempatan study at the same place, live in the same house. All of us....that is the wonderful moment. Dilla as makcik2 sila jadik tukang masak ye sebab Dilla kan suka masak. hehe...Nisa' as eyang jangan nak kacau sangat. Eyang jaga laundry je basuh-membasuh. And...kita chah..?! Aku tak kigha! aku nak Qeja goyang kaki so hg kemaih ghumah naaa...XD

Did you know how much I miss you..? Chah, Dilla, Nisa'...seriously aku rindu our moment kat smkas. Rasa macam sat sangat masa berlalu. La ni masing-masing bawak haluan sendiri...kejar cita-cita sendiri. Hope this ukhuwah till Jannah. Hope this friendship always in Allah bless. 

disebabkan makcik Dilla & eyang Nisa' ni susah benor nak keluaQ skali terpaksa la aku masukkan dua gambaQ. pueh caghi hat dok skali ni pun. 

Aku tau...lately semua orang busy, sibuk nak siapkan assignment, presentation. Besa la...dah hujung sem kan. Masing-masing dah start stress dengan macam-macam benda last minute nih. But dear...remember one thing...Allah sumber kekuatan kita. Saat kita rasa seolah-olah terjatuh dan tersungkur. Bangkitlah dan terus mengorak langkah. Jangan toleh ke belakang tetapi maju ke hadapan. Biar apa jua aral yang melintang jangan pernah putus asa. Allah sentiasa ada bersama hambaNya tetapi kita yang selalu lupakan Dia. Pohonlah kekuatan dariNya agar kita terus mampu berjuang dalam menuntut ilmu ini. Biar jatuh bangun kita dalam menuntut ilmu ini menjadi saksi kejayaan kita suatu hari nanti. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Biar kita susah sekarang tetapi senang di kemudian hari.

~sweet memories~always in my heart~friendship 0513~

No comments:

Post a Comment