Saturday 24 May 2014

Malam Tautan Kasih '14

Alhamdulillah...akhirnya kami masih berpeluang untuk sama-sama berkumpul menjayakan Malam Tautan Kasih Pemikir. Walaupun tak semua ahli pemikir yang dapat menghadirkan diri ape pun...semuanya berjalan lancar. Last minute planning...

Kadangkala apa yang kita rancang tak semestinya kita dapat. Kita hanya merancang namun Allah jua yang menentukan segalanya. Sebelum nie...alhamdulillah dah 3 kali kami berusaha untuk kumpulkan semua pemikir namun perancangan tak seindah yang digambarkan. Ape pun...semuanya masih berjalan teratur cuma hati yang adakalanya ingin berbalah. Yea...kalau ikhlas kenapa nak marah..? Sayang...setiap manusia ada kekurangannya. Kita mungkin cuba jadi yang terbaik namun adakalanya hati kita tak seiring dengan apa yang dilafazkan. 

~1st gathering pemikir @ sg congkak~
muslimin pemikir
*gmbar muslimat xtau la terselit kt mna. hehe...
~2nd gathering pemikir~usrah day~

~3rd gathering pemikir~taman botani~
erm...not sure mana yg lain
 ~last night gathering~malam tautan kasih~

Alhamdulillah...our planning goes well. Pengisian tazkirah dari saudara Aiman, Ustaz Nizam & kak Hani. In shaa Allah semoga kita semua sentiasa dalam rahmat dan kasih sayangNya. 



little Uqasha Mujahid. Jadi anak yang soleh nanti ye
 dad and mom to be. hehe...

The most enjoyable moment last night...game!!! The best one...masa main sambung perkataan ikut abjad jadikan sebuah cerita. Seriously...enjoy giler. Thanks kepada semua yang bertungkus lumus jayakan program nie. Moga ukhuwah yang terbina berkekalan. 


No comments:

Post a Comment