Wednesday 12 June 2013

starting...

assalamualaikum...

ira_maezuki is back again. 

sebelum nie penah je ira buat blog tp ntah nape ira decide nk tutup akaun blog tu. sekarang teringin pulak nk buat balik. satu hal plak nak belek benda alah nie sebab dah lama tinggal. lupa dah canner eh nk buat blog nih. nk decorate lagi la...failed je rasa. by the way...the only reason i create this blog is to save all memories by writing it here. its not for public but for myself. yeaa...if only its become public erm...never mind la. i just wanna share my story, my writing. wlaupun writing yg ntah pape.

ermm....nk tulis ape lg eh...just for intro actually. huh...with my broken language...broken english or...rojak perhaps. 

well dear...see u soon...^_^



look here...my favourite pet ---> CAT!!!!
haaahhhhhh....can't stand by looking those eyes

No comments:

Post a Comment